2005-11-14

WTF

Vart är världen på väg?

Jag känner mig lite rädd....

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ja HERRE jävvlar! ;o)

Anonym sa...

Jösses... skenhelig kossa det där...

oscar sa...

Hmm...tack för upplysningen. Personligen tror jag inte att världen är påväg nånstans alls och däri ligger problemet.

Anonym sa...

Jag vill aldrig mer höra något om Runars förhållanden eller om Kicki Danielssons fylleri, kan ingen ordna så det blir så?

Niklas sa...

Näe! Nu får det vara nog!
Jaaa det får det!

Anonym sa...

du behöver inte vara rädd
du har för lågt mediavärde
för runar

Anonym sa...

*brrr* Runar är en av de läskigaste personerna i Sverige, på flera sätt. Stackars OC-tjej.

PGW sa...

Vi väntar alla med spänning på att Runars hemsida ska komma igång igen ...

Honey sa...

Baaha ha ha ha... Tillåt mig småle...

Curiosa sa...

Hej Fröken J,

Hoppas att det är okej att jag har linkat till din "Liftarens guide till nätdejting" på min egna sida. Det var ju väldigt aproprå.

Curiosa

TeachMom sa...

Jag vill bara lägga till en punkt på listan "Saker som aldrig mer borde tas upp i en tidning":Vad som helst om Linda Rosing...

Anonym sa...

Moralisk indignation är bara ett finare uttryck för ren och skär avundsjuka. Jag är i varje fall övertygad om Runars sexliv rockar fett! :>

Anonym sa...

usch vad ful haka runar har. the benjamins måste ha skadat mischas ögon, cause she can't see clearly!

Jasmin sa...

sandra: ehum.. jo. det kan ju vara så.

tk, ~o~ : jag tror att jag kanske kan vara säker ifrån honom... troligtvis...

pgw: haha! Den ÄR så bra!

curiosa: Of course! I am very smickrad.. :)

mli: Ja.. Jag är nog avundsjuk... det är nog där det ligger.

Anonym sa...

I know. Det måste vara ett skämt.