2009-02-03

Ifall ni undrade..



Dubbelklicka på bilden för att se hela.

9 kommentarer:

TeachMom sa...

Men så underbart söt liten vovve! Hedvig är för övrigt ett coolt namn på henne också. Hur gammal är hon?

Anonym sa...

Åh jisses jag tror jag dööööööööööööör av söthetsattack!
Är det en gårdshund eller vad är det för ras?

PGW sa...

Nämen ååååååh!!!

Ja du vet var det finns hundvakt om du behöver!

Jasmin sa...

TeachGirl: Hon är åtta veckor och 3 dagar idag. På bilden är hon sex veckor.

Jasmin sa...

tinselflickan: Ja visst är det en gårdshund. Och jag dör lite av söthetsattack varje dag. Ibland ett par gånger om dagen också... :)


PgW: :)
Japp. Det räknar jag kallt med.

Mange sa...

Hedvig Killer? Hedvig Butcher? Bara Hedvig? Eftersom killen pratar babyspråk antar jag att han gav upp de gladiatorinspirerade namnen?

loathing sa...

vilken liten snutt

Anonym sa...

Oj, vilken goding.

Anna sa...

åh så söt liten hundvalp!
Lycka till med allt bebispratet!