2006-09-18

Har ni hört att bloggar är the shit, nuförtiden..?
Vi kommer påverka valresultatet, vi fördjupar samhällsdebatten och kommer förmodligen skapa värdsfred så småningom...

Och med det in mind känns det som om jag borde nämna nåt om regeringsskiftet.. eller det faktum att Sverigedemokraterna lirkat sig in i 78 kommuner och några landsting..
Eller folkpartiets, vänsterns och socialdemokraternas fall... eller centerns tillväxt...
.. eller nåt.

Men det gör jag inte.

Istället förskönar jag er tillvaro lite med ett Orlando-klipp.
Men älskling, du är mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket snyggare, vet du.



4 kommentarer:

Mel sa...

Haha! Det var ju riktigt kul! Vad roligt det var att se en ny bild av Orlando Bloom, han är ju annars mest bara stel och fånig i "Pirates".

Anonym sa...

Gud prövar verkligen oss 'inte direkt singel kvinnor längre'- först Helge Skog & nu detta!!

(kan det vara lagligt att vara så läcker??)

Anonym sa...

Jag förstår inte vad det är alla tjejer tycker är så specielt med Orlando.. Han är pojksöt. Han påminner mig om en liten pojke..

Det ska ju vara en man ju ;P

Anonym sa...

Finare pojke får man leta efter.

Vart kom klippet ifrån, något tv program lr?