2007-03-13

Kull

Det är my-yy-yycket nu.
Men tonårsmorsan och kei har utmanat;

REGLER: Bloggare som blir kullad/taggad ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sedan några nya bloggare som blir kullade. Efter att det är gjort skriver han eller hon en kommentar hos utvalda bloggare för att låta dem veta att de har blivit kullade.

1. En gång så bungyjumpade jag.
Jag vill gärna påminna alla om det eftersom det mycket väl kan vara den mest "wild and crazy" sak jag gjort. Det är inte alltid jag nämner att jag fick nåt mini-whiplash liknande och mådde illa i tre dagar efteråt.

2. Jag är inte släkt med min syster. Det ni. Ring Jerry Springer.

3. Jag är svårt långsint. Försöker låta bli men kan mycket väl sura i nåt år för någon oförrätt.

4. Det kan mycket väl vara så att en av mina ex egentligen är (blev?) bög.

5. I tid och otid vill jag alltid ge folk råd. Jag får ofta sätta mig med mentala händer placerade hårt över munnen för att inte säga; "Men jag tror..".
Jag har rätt hälften av gångerna ungefär.

6. Jag är förmodligen den stökigaste person du vet.
Stökigaste skrivbordet på kontoret, stökigaste sidan av garderoben, stökigast lägenhet i majorna... you name it.


Våga vägra kulla vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Om jag skulle skriva en lista skulle jag nog kopiera din 3:a å 4:a. haha. så det kan bli. :P