2007-06-19

Saker som hänt, i korthet

  • Det som kallats Den Stora Plattv* Striden har avgjorts i vårt nya hem. Jag förlorade. Så nu har vi ny tv. Och den är platt. Och finast i hela världen.

  • Vi har ett trådlöst nätverk hemma på våra 37 kvadrat. Och tre datorer. För jag tvingade honom att släpa bort en.
    Ah.. nerdlove.

  • Min farmor dog.
    Jag och min syster tillsammans med fyra män bar kistan.
    PRO-damerna vägrade prata med oss sen.
    Inte ens när vi stod i köket.

  • Jag kan numera hitta till säkert 5 olika ställen i Stockholm. Woohoo!
    Dock inte till Kulturhuset... hrrm..


* Really? Plattv? Inte PlatTV eller PlattTV? Platt-tv?

1 kommentar:

Syltis sa...

Åk till centralen, ta uppgången mot plattan (skyltat sergels torg, drottninggatan) och när du kommer ut från stationen är Kulturhuset på höger sida. Volia! ;)