2008-04-21

Stackars Uffe.

Såg ni på Sanningens ögonblick på femman igår?

Själv hade jag lovat mig själv att inte titta och stödja sån förnedring men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Helt plötsligt satt jag hypnotiserad och lyssnade på Uffe som berättade att han ljugit för försäkringskassan, krockat och smitit samt rotat i sina vänners lådor. Men att han inte varit otrogen och inte är överbetald. Och så slutade han med att "ljuga" om huruvida hans fru var den bästa sexpartner han haft.

Jäklar. Det var underhållning.

Men lite synd om Uffe är det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min tv bestämde sig för att inte funka just då. Trots att jag i allra högsta grad hade förberett mig på att titta på förnedrings-tv.

Kanske har den större moral än jag?

Anonym sa...

jag tycker inte alls att det är lite synd om Uffe, ställer man upp på sånt så borde man väl fatta vad man ger sig in på? förnedringstv är förnedringstv är förnedringstv... när ska folk fatta och sluta ställa upp på skiten?

Jasmin sa...

tinselflickan: Haha.. i så fall borde du tala om för din tv att ingen gillar elektronik med ett samvete. Min tv är en själlös jäkel som gärna skulle visa mormorsförsäljning om det fanns på tablån..

anonym: Men han trodde ju han var undantaget ju. Den bra och schyssta killen som passar barn, klipper gräset och inte alls är som Robinson-Robban.

PGW sa...

Elektronik med samvete ... kan vi utveckla den affärsidén månne? Det känns som att den skulle ha enorm potential i det fundamentalistiska USA samt Jönköping, eller vad tror ni? :-))

Jasmin sa...

PGW: Jönköping skulle älska det! Jag ser världens affärsidé.