2006-06-18

Kärlek till alla. Kärlek, sa jag!!

Varje kväll så skriver jag en positivitetsdagbok.

/infoga nedlåtande skrattsalva här/

Jag är en sån person som kan gnälla och grina och sura och klaga och muttra tills helvetet fryser till is.

Men.

I ett infall av Jag-inser-mina-brister-och-ska-förbättra-dem -om-det-så-tar-kål-på-mig-ism har jag inlett operation Motverka Neggo-Jasmin.

Så kom igen... fråga mig vad jag tycker om Pete Doherty...
Fråga bara.

Låt mig bara hämta nåt att bita i, först....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste väl ändå räknas som en positiv inställning till livet att hysa negativa tankar om den lille skandalrockaren?

oscar sa...

Vad tycker du om Pete Doherty?

maruschka sa...

Det enda positiva med Pete Doherty är väl hans urinprov!!!*isch för puckon*

Anonym sa...

ja har inte något hat mot Pete, men ja e oxå jävla negativ, å ja har skaffat en sån dagbok för ett halvår sedan. hade samma motiv som du....hahah