2005-07-21

Under och Överskattat weekly

Överskattat

  • Spinning - hamnar jag i helvetet så kommer det att gestaltas som en enda evig spinninglektion. Jag kommer ha kroniska smärtor i rumpa och mus for ever and ever.. och jämte mig ska en käck, pinnsmal tjej stå och skrika: "Kom igen! Du klarar det! Nu tar vi en uppförsbacke till!" samtidigt som hon piskar mig med sin svans.
    The bitch.
  • Respekt (klubben)
  • Nelly (Hiphopartypen) - Hej och välkomna till Överkompensera Mera... Skicka hit en busslast till med skakande rumpor och vaggande bröst i trekantsbikini..
  • Födelsedagar - huuhh... ta bort dem.
  • Sällskapsresan-filmerna - okej, okej... så du kan flyga... vi fattar.
  • Fotbollsfanatism - Vad är egentligen skillnaden mellan att hålla på GAIS och IFK mer än färgerna? Och vad är det som gör det mer speciellt att springa runt på gräs med en stor läderboll än att springa runt på golv med en klubba och en liten plastboll?
Underskattat

  • Politiker - I allmänhet. Får jag höra en person till som gnäller på politiker som en enda enhet för deras lön, arbetsinsats eller vad som, så kommer jag att skrika. Individualisera för guds skull.
  • The Knife - Har ni inte skivan så köp den. Nyss.
  • Böcker... alla. - Vaddå "Jag läser inte."?
  • Tecknade serier
  • ... Nackmys och hårrufs...

Musiktips: The Police - greatest hits

1 kommentar:

Carl Arenlind sa...

Oj, det är en väsentlig skillnad på att hålla på GAIS och Blåvitt. För att inte tala om ÖIS.
Men eftersom jag inte vill sprida för mycket fördom så nöjer jag mig med att säga heja GAIS, samt lycka till i bloggandet.