2007-01-22

kräkkäckt, baby, kräkkäckt.

I fredags skickade jag tydligen ett mail till mig själv.

Hej jag!

Hoppas helgen varit trevlig för dig och att du slapp diska en endaste gång!
Men nu är det slut på vilandet!
Den här koden vill jag att du kör i utvecklingsmiljön.
Debuggingtime, baby.


/..... helt irrelevant kodsnutt... /


Det som skrämmer mig är inte nivån av kräk-käckhet. Eller att jag använt ordet "baby" till mig själv.

Men fatta att jag, under sista minuten på jobbet en fredagkväll, faktiskt redan planerar inför måndagen...?

Vad kommer härnäst..? Ordnad ekonomi !?

4 kommentarer:

Humlan sa...

Nåja, var glad att du inte satt kvar i fredags kväll istället!

Jasmin sa...

humlan: haha.. jag gjorde ju det..

Rollx sa...

Oj !. Näe det är väl inget bra om man börjar skicka mail till sig själv :).

Har bara skickat test mail till mig själv, men bara för att kolla upp så det hela funkilerar korrekt.

Anna sa...

Du skrämmer mig.