2007-01-03

merry fortsättning,

Varför borta så länge undrar ni...?

Kanske hon födde ett utomäktenskapligt barn* och fick fly landet undan en taskig svärmor som ville tvinga henne genom en katolsk bröllopsceremoni..?

Eller så har hon legat stensjuk halva helgen och tagit hand om sin stensjuka pojkvän den andra halvan?

Eller så har forna synder från universitetstiden hemsökt henne och tvingat henne till tre omtentor i parapsykologi, analog teknik samt vetenskaplig teori och metod?

Eller så har hennes kontakter med undre världens knarkkungar lett till att hon numera lever under skyddad identitet (Fröken F, kanske..?) i Sundsvall..?


... bara jag, der Pojkvän och mina dammråttor vet sanningen.


* Bisarrt uttryck... Vilket barn ingår egentligen i ett äktenskap...?

6 kommentarer:

K E I sa...

Äntligen!

.. är du tillbaks

... kan jag kommentera

- God fortsättning, Fröken F!

dddd sa...

Välkommen tillbaks!

Om det nu är så att du är sjuk hoppas jag att du kryar på dig snart. Och om det är så att du fått barn - grattis! Och om det nu är så att du lever under skyddad identitet kan jag skicka en lösnäsa.

Anonym sa...

Jag gissar på.... ööhhh... hmmmm.... A!! Nej nej nej... D!! Sundsvall!!! Det låter mest troligt! Japp så e det! Välkommen tillbaka :-)

Anonym sa...

Du kanske genomgick en katolsk bröllopsceremoni med ett sjukt utomäktenskapligt barn under skyddad identiet?

Anonym sa...

Jag sitter exakt just nu med vetenskap teori och metod, och funderar skarpt på att gå under jorden så jag satsar på att det är därför...

Mangobruden sa...

Välkommen tillbaka kära hårbollerska!