2007-01-07

Ärligt talat.

Det här med distans i ett förhållande är jävligt överskattat.

8 kommentarer:

Anonym sa...

För att citera en gammal klasskamrat
"Det är djävligt lite kött i såna förhållanden." :)

dddd sa...

Telefonsex. Jag säger bara det.
eller... Nää... Sa jag det högt? :O

Tankearkivet sa...

det fungerar, bara man har en målsättning. Jag klarade det i ett och ett halvt år. Sen flyttade vi ihop. jii.

Fabbe sa...

Nej fan, det är det inte alls det, du slipper all jävla trist vardag och dåliga humör, varje gång man ses är det som julafton igen.

henover sa...

Ser det som Fabbe gör ;) Förresten, skulle inte någon av er flytta?

henover sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Andreas sa...

fabbe har fel. Nära och "accessible" hela tiden is the shit.

Fabbe sa...

Oväntat att Andreas tycker tvärtemot mig:) självklart är det bäst att ha nån nära till hands, men det jag menar är att det inte är helt fel med distans heller.