2006-01-06

bränn, bränn, bränn

men nejnejnejnejnejnejneeeej.

Jag skulle vara sparsam, ju!

Jag var sparsam hela december.
Och läs då ordet sparsam som dumsnål

.. och sen ska jag bara ut med väninnan och bjuda henne på yttepyttelite champagne för att ära dagen då hon föddes...

och...!? och...!?

Så kommer jag hem tusen spänn fattigare!??!?
Jag spenderar aldrig så mycket ute...
helt enkelt eftersom jag inte fixar att få i mig alkohol, motsvarande den siffran...


.... men damn vad skoj (och bubbligt) vi hade....

Nu ska jag sova och drömma luddiga små drömmar med rosa elefanter, skuttande handväskor och nakna präster.
Amen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

meeeeeeeeeen *tröttare*

Jasmin sa...

sandra:... en magnetremsa var visst inblandad också... hmm..

OHJ sa...

Lite sliten idag kanske..?

Anonym sa...

Jag tycker det var självuppoffrande och vackert av dig att dricka dig fattig för att fira din kompis!

Anonym sa...

Rubriken...ger mig kalla kårar.
-"Var e fjant?"
-"Här, mamma!"

En annan klassiker:
-"Åhåhå, en hel tomtearmé!"

Anonym sa...

jag vann!!!!!!!!

Anonym sa...

Nakna präster!
Den var ny!

Jasmin sa...

ohj: sliten..? Moi? Never.

ulf: Det var faktiskt väldigt uppoffrande.. :)
Men ah. Hon är värd det.

Utflyttad: haha!

tk: Eh.. va? Vad menar du?

danne: .. men inte desto mindre viktig...