2006-01-18

jaja..

... jag erkänner.

Det finns en P6.

12 kommentarer:

PGW sa...

Jag hoppas att han äger med en stekspade?

solskensgrabben sa...

Hur gör du med din tideräkning, när och vem var P1? Och hade han verkligen lädersandaler, kaftan och långt mjukt skägg?

Honey sa...

AhA!

;)

Mr K sa...

Ooh,en till....äntligen.

Jasmin sa...

pale green woman: Det är ett av mina baskriterier så klart. Ingen stekspade - ingen Fröken J.

solskensgrabben: hahaha...
ehum.. jorå.. det kan vi säga.
26 år och 6 stycken prospekterande pojkar.... kaan ju vara så.

Anonym sa...

då får man väl gratulera då....
Grattis!!!

Anonym sa...

då får man väl gratulera då....
Grattis!!!

Anonym sa...

Nyfiken...berätta lite om var när hur o annat...eller är det för nytt och känsligt ännu.*förstående*...Men vi blir ju jättenyfikna och glada för din skull

Anonym sa...

Åh nej!!!! Nu blev jag besviken! Jag som såg min chans där en kort stund!
Och jag har också stekspade...

OHJ sa...

Tell us more..!!

Anonym sa...

Jag måste säga att jag hoppas att det här är det rätta P'et, även om det sabbar den här bloggen för alltid!

Andreas sa...

6 är ju en bra siffra. God grundförutsättning alltså.

Och nog kan det bli himla intressant även om det blir annat än puckat beteende och stenålderskommentarer från P6.

Men hur troligt är det, egentligen? ;)