2006-01-17

Gästblogg:
Jane Doe bekänner

Ok, det är lika bra att ta tjuren vid hornen, direkt, på en gång och helt obarmhärtigt. Det är helt enkelt lite confession-time på gång samt like snusk-prat. Känsliga ögon undanbedes vänligen...!

Jag fejkar.

Oh ja, och inte dåligt heller. Det vill säga att jag har blivit jävligt bra på det den sista tiden. (Läs: Post-Obviously.not.mr.right.guy, M.a.o dom senaste typ 7 månaderna. Oh dear god, jag börjar bli en nucka.) Nog om det. Men jag fejkar... Jag kan inte precis skryta med att jag är den enklaste flicka att få det att gå för. Om man säger så. På ren svenska. Förjävligt, eller hur? Det krävs typ lagom-hårt-tryck-i-vissa-kontrollerade-rörelser-ett-långt-jävla-tag för att det skall visas några fyverkerier på bästa sändningstid. Eller oral-sex. Att föredra. Kan innebära vissa oangelägenheter för den stackars killen, som oftast visar sig som kramp i tungan. I bästa fall. Om det ens går då...

Hur som helst. Jag har haft en del sängvärmare hemma under den senaste tiden. Sexiga, heta karlar som verkar veta vad dom vill och vad en tjej vill ha. Dom är charmiga, vältaliga och antagligen äckligt erfarna (i en negativ bemärkelse). Men med detta i bagaget borde dom kunna få mig till högre höjder utan större problem. Nej. Inte åh-herrejävlar-kan-man-göra-så, utan nej. Väldigt stort nej. Jag behöver nog inte säga mer utan hänvisar till min 'rubrik'. Jag fejkar. Jävlar i gatan vad jag fejkar. Gick det fram? Annars kan jag säga det en gång till. Men det behövs nog inte...

Vad har nu detta för intresse kan nog ni undra vid det här laget? Helt förståerligt. Min poäng är vad som följer: Mr..nice.guy stannade över efter att vi käkade lite mat i går. Totalt nupp-fritt. Om man inte räknar med lite oral-nuppande.... Det var bra. Det var sjukt bra.

Jag måste nog gifta mig med honom.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du det går att träna sin pojkvän till såna skills eller är det medfött på nåt vis?

Anonym sa...

Läste att dom skulle starta en svensk version av sex inspectors inom en snar framtid.

Räknar med att få se dig ta tjuren vid hornen och visa hela svenska folket på bästa sändningstid hur man fejkar. Ordentligt.

Måste dock vara jobbigt att fejka så mycket.
Kan du inte bara säga "ge upp nu/jag är less/ prison break har börjat/shit happens"? Eller nåt? Somna? Kan själv! Bort!

Anonym sa...

"I love the smell of frightened boys in the morning!"?

Få saker sitter så bra som en dos prestationsångest.

;)

Dartanjang sa...

Hihi "I love the smell of frightened boys in the morning!" den filmen vill jag se ;)

Jag håller med John doe att fejka orgasm känns jobbigt. Själv är jag i hårdträning för att lära mig hur man fejkar ett samlag.

Anonym sa...

Helt underbart! Och vad jag känner igen mig.
Tyvärr är det få killar som kan ge vettigt oralsex... vad är grejen liksom? hur svårt kan det vara? Det måste bara vara att bli lite mer lyhörd och inteköra på enligt protokoll ett a. det funkar inte på alla.

Anonym sa...

Dessa ständigt återkommande BL`s.
Jag blir så trött...

Anonym sa...

Såg på Sex Inspectors igår, killen var itne alltför intresserad av att ge oralsex. Fick förslaget att testa en liten vibrerande manick på tungspetsen, och se - genast fick han bättre resultat och genast blev det roligare att ge. Jag hintade till pojkvän om detta "nåt sånt där skulle vara kul att prova!" - inte så att han är direkt ovillig att ge oralsex men hmm.... ska saninngen fram är det inte alltför kvalitativt ibland. Det sista sa jag dock INTE. Pojkvännen fnös nåt om att "fånigt tjafs" och "det funkar ju bra som det är". Hm.

Anonym sa...

kul att du inte led förgäves...

Krummel sa...

Been there, done that!
Tyvärr inget jag rekommenderar att du ska fortsätta med.
I mitt första "riktiga" förhållande (jag pratar flera år här...) började jag med att fejka och kunde inte riktigt ta mig ur det. När förhållandet tog slut lovade jag mig därför att aldrig mer fejka och det har jag lyckats hålla! Den enda som verkligen förlorar på det är du!

Men jag förstår dig... Ibland känns det så mycket lättare att fejka, det spelar kanske inte så stor roll för en själv men med ett par stön och lite kvidande så blir han nöjd över att han "lyckats". Och själv kan man vända sig om och sova gott istället.

Anonym sa...

Va trött man blir på att läsa sådana här saker. Tjejer har ett lika stort ansvar för sen egen orgasm som killen. För som kille lägger jag inte ansvaret på tjejen för att jag skall komma.
Som några har skrivit redan så hjälper hon inte sin egen situation genom att fejka.

Anonym sa...

Du är väl helt enkelt för dålig på sex!? För mig går det alltid jättesnabbt trots att vi börjar samtidigt...men här ser du en som kan k****a!!!

Anonym sa...

Anonymous: "För som kille lägger jag inte ansvaret på tjejen för att jag skall komma."

Tillåt mig småle; för genomsnittsmannen tar det ett par minuter och för genomsnittskvinnan minst tjugo.

Därmed inte sagt att det är smart att fejka eftersom det ju signalerar att personen gör "rätt" även om så inte är fallet.

Anonym sa...

Nej fn skit i att fejka, för vems skull då. Att få det överstökat, att göra pojken nöjd med sig själv, eller vad? / alma

Anonym sa...

Ang. kommentar ovan: Vad fånigt att tro att man är bra på sex om man har lätt att få orgasm och dålig om det är svårare att komma till mållinjen. Att vara så himla okunnig verkar spånat. Undrar om avsändaren är lika duktig som h*n tror.

Anonym sa...

Mitt rekord är 1 timma och 45 minuter av cunilingus. Hon kom aldrig.

I senaste numret av FHM står det faktiskt om cunilingus för oss killar.

Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet.

J sa...

Jag skyller på lama svenska män. har bott i london ganska länge och ja jag vet inte vad jag ska säga om engelsmännen men Portugiser/Spanjorer/Brassar är trevliga och gillar/avgudar tjejer och allt som kommer därtill på ett helt annat sätt. Kan starkt rekommendera

Anonym sa...

Jag trodde också att jag var "svår". Men ack så fel jag hade! Teknik baby, teknik. Vägra fejka.

Anonym sa...

I kombination med att nästan undantagslöst ta ansvar för min egen orgasm och upptäckten av G-punkten... My o my...

Anonym sa...

Skyller på lama svenska kvinnor. Som att försöka slicka igång en bilmotor.
Nej, tack. Däremot passionerade brasilianska/argentinska kvinnor som vet vad dom vill och inte är rädda för att be om det istället för att fejka. It takes two to tango.