2005-12-01

The plan

Herrejesus vad skräp jag skriver nu för tiden...

Men.
Not to worry!
Jag har en plan.

Genom noggranna empiriska analyser av marknaden i ett postmodernistiskt perspektiv, och med en induktiv ansats, har jag tagit fram en lista på vad mina kommande inlägg ska handla om.

Ja. Jag vet. Det hade jag verkligen inte behövt.
Men det är bara sån jag är. Givande. Generös. Kärleksfull. .... och ödmjuk.

Så här goes:

Kommande titlar på blogginlägg:


  • Hur jag mötte han den där killen från floorfiller på ica.
    - kommer bli en kioskvältare, det där...
  • En ingående studie av mitt navelludds utveckling till dags dato
    - jag känner er... och jag vet att åtminstone 3 av er kommer gå igång på det...
  • När jag auktionerade ut min kropp på Ebay för att klara räkningarna
    - ... förmodligen kommer inlägget publiceras nångång vid den 2o:e denna månaden
  • Vad bussen/vagnen luktar som, om mornarna.
    - .. kan funka... Igår luktade det rökigt underliv, kan jag tala om. Det var fruktansvärt.
  • Om gången när jag var modell.
    - hahahahahahaha... ja just det..
  • Om gången när jag dejtade en modell...
    - hahahahahhahahaha..... jo, just det.
  • Om gången jag dejtade en bloggare men inte kunde skriva om det.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet ett ämne till...
Gången jag fick professionell hjälp för att trots att jag inte är student längre så skriver jag min blogg som om den vore ett metodkapittel i en magisteruppsats
Vad sägs om den... =)

Anonym sa...

När ungefär tror du att inlägget om navelluddet kan tänkas komma..?
;)

Niklas sa...

..Rökigt.....underliv?!

Vaihelvete...?

ajja sa...

japp, i second Sandra. Skynda skynda. Och det Amelie säger om uttrycka dig är jag rörande överrens om!

Anonym sa...

Vilken spännande höst/vinter vi har att se framemot.
Annars en bra cliffhanger, vi syns i februari.

Anonym sa...

Ja, helt klart intressant! Ser speciellt fram emot avsnittet om HUR man möter nån på ICA... ;-) Puss på dej J ;-)

anna sa...

Jag tycker det ser ut som en väldans spännande december!

Anonym sa...

TACK! Äntligen någon som kan tänkas tala ut om att tåg och bussar luktar allt annat än hallon på mornarna!!! Själv åker jag rätt ofta mellan Lund och Malmö med de ökända pågatågen och jag fattar inte varför det alltid ska lukta KÖN??!! Eeeeeckligt. Har dock aldrig märkt av rökiga underliv just :) men gärna kön i kombination med fis...bläääää. Fan, jag ska ju på middag om 19 min o har dödat min egen aptit...urk...

oscar sa...

Äntligen. Nu vet jag vad det är som luktar på vagnen!

Inte konstigt att jag börjat gå till skolan istället.

Rökigt underliv är inte alltid vad jag suktar efter strax efter frukost.

Inte alltid.