2005-12-22

The return

Idag fick jag ett mail ifrån P4*.
Vi har absolut totalt odiskutabelt noll kontakt.

Och vad är då lämpligt att skriva?
Mitt i allt godjulpådighärärvädretillahurhardudethoppasalltärbra så dök det upp:

"Livet här är underbart och jag har hittat någon som är sådär speciell, jättenöjd."

Jamenhörru.. kul för dig.
Faktiskt.

Helt säkert.

Otvivelaktigt mycket tråkigt för henne däremot.
Förutsatt att du träffat en dam.
Det skulle kunna vara en golden retriever också.

Eller en kinesisk nakenhund. De är ju smala. Och välansade.
Precis din smak, ju.

Men attans. De har ju inte långt hår. Där föll det ju.


Jag kanske inte har sagt det här innan...
Men: Jag gillar inte dig. Jag gillade dig inte då. Jag gillar dig inte nu.

Och jag blir verkligen inte svartsjuk för att du träffat någon du kan hunsa om kring med.

Ps. Sa jag någon gång att ditt ansikte påminner en aning om en urvriden golvmopp?


* Japp.. 6/10-grabben

12 kommentarer:

Anonym sa...

Varför kan folk inte bara hålla sig till God Jul och Gott Nytt År.... Varför ska de skriva sånt där som man absolut inte vill veta? Julhälsningar ska vara trevliga... Inte traumatiska.

Brasved sa...

Haha, och vad skrev du tillbaka till honom? Inte nåt om urvriden golvmopp, väl?
:)

Brasved sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Blogger sa...

Haha. Sådana obetydliga meddelanden har jag också fått. Fast i sms-form. Lixom "Åh, tack, det var allt jag någonsin ville veta". Yeah, right.

Curiosa sa...

how are you supposed to reply to that? "good for you, bad for her?"

Anonym sa...

Förstår det inte... mitt ex levererade mig ett foto på sig o sin nya flickvän , de såg sååå kära ut.

Vad är det med vissa killar eg? Om de inte kan ha en kvar eller dumpar en, så måste de verkligen totalförstöra alla minnen och all ev respekt man hade för dem?

Anonym sa...

Flickor flickor flickor... Ni borde se glaset som halvfullt istället. En människa som ni inte bryr er ett dugg om bryr sig tillräckligt mycket om er för att försöka göra er svartsjuka... I mina ögon så är det ni som är vinnarna. Så sträck på dig Fröken J å säg "Jag är så jäkla grym att alla mina ex är så besatta av mig att dom försöker göra mig svartsjuk..."

Anonym sa...

Alltså.. Vad tror dom egentligen? Att vi sitter å suktar å snyftar? Nope. Bra tjejen. Gillar din blogg. Ha en god och skön jul!

Anonym sa...

När det tar slut blir det galna allihopa. Jag lovar de är samma skrot hela bunten.
God Jul och Gott Nytt År!

solskensgrabben sa...

...vill bara påpeka att det är viktigt att inte bli bitter.

/medel-M

Anonym sa...

Håller med Simlpex fullständigt!!!
Vikken jävla tönt till ex-kille.
Han få ju kamma till sig då han tycks ha tappat det!!! / K

Martin sa...

men alltså, var et inte p4 som var så rolig och snygg, men som drog kortaste strået när du var tvungnatt välja mellan honom och p5?

eller missuppfattade jag det?