2005-12-24

Well, merry christmas me...

Ett sms dyker upp:

"kjdsfpowekj åaölcye, eåptrölr sdidf aaerre p (ord på ett totalt okänt språk):
I wish you mery christmas. "


Först tänker jag:
Vodafone. Ska. Dö.

Men sen ser jag att det är ett riktigt nummer som står i displayen.
Men jag känner ingen ifrån den landskoden.
Och vad är det för land egentligen? Och språk..?

Efter en stund med min nuvarande älskare, så insåg jag att det var ifrån någon jag träffade på... ehum.... under semestern.

Gentlemannapoäng.

Eller är det en elaborerad turistfälla, tro .... ?


ps. God jul på er alla och en brutalstor kram och en smygpuss under misteln!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Misstänker nåt fuffens, för jag råkade ut för nåt snarlikt förra året. Hade dock inte varit utomlands och gjort stygga saker på länge, så nåt skumt var det.
Nåja, god jul dig fröken, hoppas tomten är snäll med dig.

Honey sa...

God Jul i stugan. Hoppas tomten var snäll :)

Jasmin sa...

anonymous: :-) min första tanke också. men så var inte fallet. God jul själv..

Jasmin sa...

.. och god jul på dig också, honey!

Generic Nerd sa...

God fortsättning! Vad kom tomten med för skoj?

Anonym sa...

God Jul! =D