2005-08-22

jag ska svara på fem-frågor sägs det:

Schysst. Jag ska svara på en bloggfrågeduellstafetttypavgrej (.....stavas säkert med tre t) sägs det...

5 album i min ipod
(eg. är det inte ipod jag har .. men, vem bryr sig..)

Talib Kweli - The beautiful struggle
Robyn - Robyn
Garbage - Bleed like me
Röyksopp- The understanding
Bright eyes - från lite olika album... tackar för tipset Peter (eller var det något på A... hmm...;-) .. I'm onto you.)
Moneybrother - To die alone

5 filmer jag har sett nyligen
Sin city
Closer
Ocean's twelve
Liftarens guide till galaxen
Så som i himmelen

5 trevliga saker som har hänt nyligen
Fick träffa P5
En massa skrattfester med vänner... - En av dessa var iofs för att jag avslöjade att jag bloggade.... *blinkblinkblinkblink*
Jag fick en oväntad present
U2 !!!!!!!
Åkte höjdskräcken på Liseberg (typ fritt fall... eller dödsångesten-personifierad om man så vill)

5 böcker jag har läst nyligen
.. puh... eh..
Minnets labyrint - Elisabeth George
En blomma i afrikas öken - Waris Dirie
Nattens barn - Traci Lords
Änglar och demoner - Dan Brown (don't bother)
Veronica bestämmer sig för att dö - Paulo Coelho
.. jag vet att jag har läst en hel böcker som var jättebra.. men eftersom jag är välsignad med ett bedrövligt minne så har jag glömt dem...

5 mp3-filer i min spellista
Jag tänker bara ta de pinsamma.... please don't judge... :
Another day - whigfield (What?! Hur hamnade den där)
Trust me - Pandora (Har faktiskt hela albumet... ehum... )
Straight up - Paula Abdul (okej.. jag hade en retrodag en gång och laddade över alla gamla skivor)
Brave new girl - Britney Spears (..... jaaa.. den är faktiskt bra..)
Erotica - Madonna (.. hörde någon kalla mig sexfixerad.. så jag måste ju leva upp till ryktet)

5 bloggare på tur att svara
Ingen aning om vem som har svarat men passar på att skicka en hälsning till några som länkar till mig (grymt stor puss på er! ) :
Emil
Jonna
Nickel
Nolia
Andrea

3 kommentarer:

Andrea sa...

oj oj oj, nu blev jag lite smickrad *fladder blink med ögonlocken*

anledningen till att jag länkat t Bekännelserna e helt enkelt att jag börjat missbruka dem... hjälp! du får börja skriva tråkiga saker istället.

Lola sa...

Hej! Tycker jättemycket om din blogg! Den är grymt kul! Du skrivet kanon! Jag hoppas att det är ok att jag länkar till dig!

Jasmin sa...

Andrea: haha. will do.

Lola: Inte bara är det ok... Du får även en liten guldstjärna och en massa plus-karma.