2005-08-28

På stockholmsbesök

... ska jag...
Det sa han.
Jag frågade när passar det dig?
Han sa. Närsomhelst, har inget inbokat. Nästa helg?
Jag sa: Mja. Jag ska kika på det. Men det verkar bra.

Och med det menade jag:

HELL YES! yiihaa! Får jag flytta in??

Så nu ska jag upp.
Och sova över.
Alltså har jag, som annars är en trogen naken-sovare, varit och köpt fina saker att sova i. Lite-lagom-saker att sova i. Sidenbyxor och sidenlinne. Det måste ju funka.

När han var här sov han aldrig i lägenheten... alltså kom aldrig problemet visa sig osminkad, rufsig, bhlös och i nattkläder.
Men nu ska jag sova hos honom.
Hoppas han tycker att jag är fin. Hoppas att han tycker att jag är fin. Hoppas att han tycker att jag är fin.

Hur gör man för att inte få hundandedräkt?
Ska kanske somna med 4 mintpastiller.
Men då lär jag säkert dreggla istället...
Och det gillar dem. Killarna. Blir som galna..

2 kommentarer:

Martin sa...

är det P6 som bor i sthlm?

Jasmin sa...

P5.
Jag har inte hunnit så långt som till P6 än.. men, men... ge det tid så kanske.
(För övrigt vetande bor de inte lika aktuella P4 och P3 i stockholm också.)