2005-08-24

P4* har nu ringt, sms:at eller både och minst en gång om dagen det senaste.
Det har slumpat sig så att jag inte hunnit fram till telefonen eller inte varit där när han ringt. Jag har kanske inte heller ansträngt mig allt vad jag orkar för att ringa upp igen.
Ärligt talat har jag inte ringt upp nån gång.
Idag fick jag ett meddelande (efter han ringt mig på jobbet kl. 8 på morgonen..... ja varför inte..? Sånt gör vänner.... Fan vad jag hatar att ha fel (se kommentarer till detta inlägg). ) som sa: "Lever du?". Jag svarade med ett mail där det stod.

Hej,

Ja det gör jag.

Ha det gott

/Fröken J (fast jag skrev så klart inte under med Fröken J. Det vore ju helt galet töntigt... Och jag är ju cool.... ju.... )



* För beskrivning av P4 se otaliga tidigare inlägg. Bäst beskrivande i nuläget är detta.

Inga kommentarer: