2005-08-02

Varningstecken

... oroväckande manliga repliker:

  • Va? Tycker du det ?? Jag tycker också att hundvalpar är jättesöta!
  • Vad använder du för smink just nu? Jag gillar hur du har använt rougen. (Jag lovar. Det har hänt)
  • Min tjej... jag menar mitt ex.... (här kan man med fördel föreställa sig en gigantisk saftblandare och ljudet wiiiioooooowiiiiiiooooowiiiiiiooo!)
  • jag gillar när brudar... (sätt in valfritt verb)

Nätdejting:

  • Kan du inte skicka en fjärde bild? Gärna så man ser lite mer av dig...
  • Det är jobbigt när man inte kan träffa tjejer som vill ha en snäll kille... Jag har så mycket känslor att ge och tjejer brukar bara vilja bad guys..
  • Hur mycket väger du?
  • Vad brukar du ha på dig för kläder?
  • Öppningsrepliken:
    - Vill du dejta?!
  • Har ett namn i stil med: 2cute4u, cutemodel etc... *rys*

9 kommentarer:

NB sa...

Plus de som skriver "kram" utan att jag ngnsin har träffat dem. Eller kallar mig "vännen." Eller kör ketchupeffekten & vräker ur sig all sin bitterhet över sina ex (very sexy!) etc etc i all evighet, känns det som...

Jasmin sa...

JA!! Precis dem! du fattar ju!

Förutom "vännen":
gumman, sötis, snygging, sötnos

Jean sa...

Jag har en skunksida och vid ungefär den här tiden på dygnet brukar det välla in besökare med namn som: villnuuuu, grovstor, slickaren o s v.

J sa...

Tvärtom tycker jag...en kram vill man ha.

Charmingdarling & Jocelyn sa...

Asså, det här med nätdejting. Är total oskuld på området och jag tror verkligen inte på det. Har det funkat för någon någonsin?

Fi sa...

haha! känner igen delar av både irl- och nätreplikerna...

The Pale Green Woman sa...

FNISS!!! Allt verkar så bekant :-)

Den roligaste repliken jag fått hittills var "Vad har du för skoter då?" när jag var på dans utanför Östersund.

Jasmin sa...

pale green woman:
sån originalitet borde man belöna..

Jasmin sa...

charmingdarling&jocelyn:
Jag kanske blir först... Stay tuned.