2005-08-25

Tecken. På vad..?

Ett morgonsms fick jag idag.

Men däremot ringde han inte som han sa att han skulle igår. Det är ett riktigt dåligt tecken enligt boken.

Men när han ringde i förrgår och inte fick tag på mig (jag var viktig och upptagen.. och hade tvingat ut mig på promenad och lämnat telefonen hemma *duktig*) så lämnade han meddelanden på båda telefonerna. Det är väl ett bra tecken? Eller?

Jag blir tokig.

Kan han inte bara ringa och säga: Du, vet du vad? Jag gillar dig. Gillar du mig? Kom så är vi nakna ihop!

Men nej.. istället ska man tassa runt i nån sorts frustrationslimbo.
Men okej. Vi träffades faktiskt för första gången i helgen... Lite lugn kan man ju vara.
Och möjligheten finns ju ändå att han... *vilda okontrollerade snyftningar*... inte vill ha mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske ska prova att ta första steget och säga att du gillar honom....

Christian D. sa...

Instämmer med föregående talare! Om inte du säger något, varför tror du att han kommer göra det? Han kanske väntar, precis som du. Och tänk om han inte är så värst intresserad av dig, men du kan få honom att bli det? Man riskerar lika mycket när man är passiv som aktiv.