2005-08-26

Varför?

Fick blogg-kändis-solsting när jag såg att MammaMu-Hanna hade läst min blogg.
Coolt.

Tänkte lite på varför man egentligen gör så här: är så här öppen med dejting, män osv..

För min del hjälper det mig.
Jag tar inte saker på blodigt allvar om jag kan skämta om det. Det är liksom inte hela världen att unga P1 inte ringde tillbaka tillexempel... för så fort jag ska skriva ner något så får jag genast perspektiv på det.
Jag får instant-feedback. Jag får sekundsnabb rådgivning av folk som inte måste vara artiga.. jag lyder inte blint, direkt.. men där finns råd om jag skulle behöva...

Men ja... antagligen kommer jag efterhandscensurera den här bloggen... Så passa på att spara ner saker de av er som kommer närvara vid mitt bröllop: så ni har nåt att använda vid talet:
"Jag minns när du bara var P5 för Fröken J och hon precis hade förföljts av P4"..
cue: skratt från åhörare.
"Ojoj... vill någon få svärmor därborta att släppa förskäraren?"

Inga kommentarer: