2005-08-24

Regression

Jag är femton igen.
Sitter och försöker få min äckliga telefon att ringa.
samtidigt försöker jag mentalt övertala P5 att logga in på msn. Men för säkerhets skull har jag satt mig själv som "inte vid datorn" för att verka lite cool..
Visst. Cool. Det är ju det jag är. Som en påskbrasa ungefär.

Dessutom blir jag mer och mer stressad över att han kanske kan ha hittat hit.

Alternativ:

1. Sluta skämmas över bristande moral och stå rakryggad för allt som står.

2. Börja sudda.

3. Räkna kallt med att han inte är en bloggare.

2 kommentarer:

vandrarvild sa...

HAHAHAHA, precis sådär satt jag igår, intalade mig att jag ABSOLUT INTE väntade på att han skulle komma till datorn, att jag absolut INTE väntar på att han ska prata med mig, att jag absolut inte låg på sängen och väntade på att han skulle komma förbi i fem minuter som han lovade. Well, nu både pratade han och kom förbi, men väntan innan det; varför gör man sådär, varför kan man inte bara höra av sig själv? Våga störa.

Anonym sa...

Alternativ två är uteslutet...