2005-08-27

Vad gjorde jag igår?

Dansade med rumpan all over the place på ett dansgolv där det fanns två personer.
Mig själv inräknad.

Drack vin gjorde jag tydligen också....
Med påfyllning.

Berättade roliga historier.
Jag kan två.
Oroväckande nog så minns jag att jag ägnade mycket lång tid till historieberättandet. Innebär det att jag tog om dem?

Vad mer?
Snäste av en irländsk grabb med känslighetsissues.
Petade på någon annan grabbs tatueringar.
Fnittrade vilt med mina tjejer.
Diskuterade sex högljutt. alldeles för högljutt.

Tack och lov att batteriet tog slut på mobilen så jag inte lyckades ringa till någon.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ett av de mest underhållande inläggen jag läst någonstans på länge. (Även om det kanske inte känns så för dig!)

Love your way to write!

Anonym sa...

haha klockrent! :)

Anna sa...

Det verkar ha varit en typisk flickkväll med andra ord =) Återkommer till min rapport om flickkvällar imorrn.

Btw - Jag linkade till dig på min blogg, hoppas det är ok!

H sa...

Ah, those were the days...

lysande!

Jasmin sa...

auburn: Ångest har kanske visst underhållningsvärde... :S

anonymous: ;-)

anna: .. japp. Det är okej. Och du får en guldstjärna i kanten.

hanna: Vill du byta?

H sa...

fredagkväll ensam i Potters Bar mot fredagkväll på galej med klackarna i taket?
Ja, det är ju ett tough call det där...

Jasmin sa...

Ah.. väg in hälsoläget under större delen av denna dag också..

H sa...

Petitesser, petitesser min kära Fröken J...

Jasmin sa...

snurre - det krävdes visst att man loggade in.Men jag hittade det här istället: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/humor/unit.asp?unitID=1162&pubID=340002
Skrattar fortfarande.... och gråter lite också om jag ska vara ärlig.

maruschka sa...

Ibland är det tur att det tekniska inte fungerar när allt det otekniska gör det?...*s*