2005-11-09

all is well.

Jag mår faktiskt helt strålande.
Anledningen till att tar bort mig från lite nätdejtingsajter är att jag är lite trött på det.
Inget illa mot nätdejting.
Och jag kommer säkerligen tillbaka..
Kanske till och med ska lägga upp nån experimentsida i forskningssyfte... á la Under Cover... och se vad som dyker upp.
Eller så kanske man skulle låta bli att fucka med sexsvältande mäns huvuden på det sättet..

Men nu behöver inte jag nån grabb. I think.
Denna veckan iallafall. Vi får väl se.
Jag genomgår just nu en Acceptera-att-du-är-singel-och-sluta-fjäska-runt-efter-uppmärksamhet*-kärlek-och-bekräftelse - indoktrinering.



* Sa hon med bloggen.. ehm.. ja.. anyway..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och några kompisar reggade oss dels på spraydate, dels på ett par chattsidor, som tjejer, bara för att se vad man fick för respons, på en presentation som inte var det minsta snuskig. Jag har bara en sak att säga: Helt sjukt!

Fast ganska underhållande, mitt i allt det skrämmande.

Anonym sa...

Jag har kommit fram till precis samma slutsats jag med. Igår kväll blev jag dumpad av mitt strul och jag vet att det är för att jag varit för på. Nej, nu ska jag bli en självständig kvinna som inte behöver bekräftelse om å om å om å om å om å om å om å om igen....

I can do this! Å du med!

PGW sa...

Jepp, man lever bara en gång och ibland är dejting verkligen ökengöra, lugnare att slippa ett tag. Kan bli roligt igen senare då.

Anonym sa...

Nyfiken som jag är (och har inte riktigt hängt med här...) men blev det någon dejt då? Alltså IRL? Lycka till med eller utan nätdejting! Kram!

Jasmin sa...

ulf: Du ser hur vi har det...?

o: Typ så.

cissi: självklart.

sandra: Jag är iofs nästan helt hundra på att jag var en kamel i ett annat liv..

pgw: precis.

tonårsmorsa: Jodå.. det har blivit lite dejter till och från.

Anonym sa...

ja alltså det måste vara åldern....jag har varit reggad på spray ett par veckor nu...(blev inspirerad av några bloggar...hmm) och jag har verkligen bara positiva upplevelser...menar det...jag är 45 och de som skriver till mig är allt mellan 26-50 ok ok hur seriöst är det...men men de är ju trevliga...alla är trevliga..jag vet att jag låter som ett väckelsemöte men det är sant...och jag har inte ens ngn bild.

Anonym sa...

Å nu har jag helt förlikat mig med tanken på att jag ÄR en patetisk, kärlekstörstande vill-inte-för-allt-i-livet-vara-
singel-längre. Så jag reggade mig på två nya sidor.
Damn, I'm good at this.

Motsägelsefull är just nu mitt mellannamn. Efternamnet e fritt fram att spekulera i.

Glömde jag säga att jag blev dumpad igår?!

Öl e gott.

Anonym sa...

Min hypotes är att det hade varit betydligt mindre nätdejting om folk visste hur man flirtade. Jag menar att gemene man är alldeles för rädd (och osäker) på hur man tar kontakt med andra människor.

Och eftersom jag nu verkar veta så mycket om det här ämnet tänker jag även ger er ett tips: Pröva att kallprata med den du möter (eller vill möta). Det räcker långt!

//sluta fega och lyft på masken :>

Karolina Lassbo sa...

Kan nog vara bra med en dejtpaus. Själv gav jag upp när jag var 7-8 år sedan ungefär. =/