2005-11-18

Imorse bevittnade jag följande konversation på spårvagnen mellan
PunkSynthTjejMedChockrosaHår (PSTMCH) och PunkTjejMedTusentalsNitarOchTrettioPiercingar (PTMTNOTP).


PTMTNOTP: ... så jag spydde ba överaaallt!

PSTMCH: .. asså...?

PTMTNOTP: .. ah! Jag spydde på honom. Jag spydde på honom2. Jag spydde på honom3.

PTMTNOTP: De va spya på alla... de va spya baakoom honom...

PTMTNOTP: Jag har fan aldrig varit så jääää-la stolt !

PTMTNOTP (pekar på 10 talet platser på sin kropp): Jag hade spya här, här, hääär, här...

PTMTNOTP: Fan. Jag va aaasstolt! Skitcoolt.

PTMTNOTP: Så. Vad ska du göra idag?

PSTMCH: .....

7 kommentarer:

Anonym sa...

stolt över att spy på någon? livets ironi..

Anonym sa...

Ja du vad mer kan man säga än... DAGENS UNGDOMAR... Vart är denna värld på väg.. *suckar*

Anonym sa...

Blir ju nästan sentimental... *asg* ;o)

Anonym sa...

Vinterkräksjukan är tidig i år. Ring kräkschockbladet!
Jag blir lite nyfiken, hur tänkte du när du
1) kom fram till att det var en konversation du ville lyssna på
2) kände att det var något du ville dela med dig av.

Anonym sa...

Tant kanske börjar bli gammal... :-)

Anonym sa...

Men varför var hon stolt? Var han ett äckel? (om man nu blir äckligare än att spy på någon)

Du måste utforska det här!

Anonym sa...

Hahaha!
Det låter som min halvårsbebis.
Jag har också spya precis överallt! :)