2005-11-28

I can't believe it's not chicken..!

Enligt Aftonbladet:
EU varnar för piratkopior från al-Qaida.

Piratkopior var det ja.
Just det.
Vänta.. va??
Sa ni PIRATKOPIOR!?!?!?
Ni menar att mina Nike/Adidas/Levis/"Sven-Ingvars Live Dvd" är ... är.... *chockad flämtning*... kopior...
ooooolagliga kopior..?

..... var det där ljudet av explosioner, vapeneld, spikbomber, fallande byggnader, tortyr, etnisk rensning, kvinnoförtryck och mjältbrand, jag hörde....?

äh... never mind...

..för Al-Qaida kanske sprider piratkopior....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Go J! Go J! Go J! *Göttebooossska eller Engelska* :o)

Karin sa...

Heja Sverige friskt humör!! ha ha ha

Anonym sa...

Hm, börjar myndigheterna känna att folk struntar om piratkopior och nedladdning?

Så de tar till stora slägga och pratar om usama?

Själv blir jag så trött på allt terroristsnack att jag funderar på att köpa piratkopior...

PGW sa...

Håller nog med Ulf. Finns det några gympadojor som GARANTERAT är terroristtilverkade, då ska jag handla ett par sådana.

Ataharis sa...

Jag antar att vad som faktiskt menas är att de pengar du lägger ut på priatkopiorna, går direkt till Al Quaidas terroristverksamhet. Med andra ord betalar dina pengar allt de gör i form av din listning... :)

Men jag kan ha fel!

Anonym sa...

Precis som Trulsa sa, grejen är ju att pengarna går till terroristverksamhet. Så Ulf och Bleka Gröna Damen kanske ska avstå från att shoppa loss..

Anonym sa...

tänk ett steg längre hörrni.....

Niklas sa...

Sara, Anna:

Eller så är detta ett nytt anti-piratpropagandaförsök. Vilket verkar mest troligt?

Al-Quaeda syr fejk-jeans

eller..

Antipiratpropaganda.

Jeans..
Propaganda..
Jeans..
Propaganda..

You're getting veeeery sleepy.

Anonym sa...

narkotikasmuggling, människohandel, pengatvätt. kanske även piratkopiering, kanske inte. vet ju inte, men de gör väl allt för att dra in stålar? den som lever får se.