2005-11-30

Bekännelse... igen..

Vet ni vad som är mest* avslöjande om en person?

Sökhistoriken.

Jag har en liten google-bar längst upp i mitt browser-fönster.
Tokbra.
Jätteeffektivt.
.. och sådär.

Men där samlas också mina senaste sökningar.

Då och då måste jag rensa för att vara säker på att ingen kommer och tar mig till en litet rum med fluffiga väggar och förseglad dörr.


och jaaaa... jag har en sjuk kändis-besatthet.
Det är nästan skrämmande.
Och allra mest tycker jag om Lindsay Lohan. Hon kan vara hur bitchig som helst. Men jag kommer ändå alltid gilla henne.... Hon är ju så söt.

Inser ni nu hur underprioriterade vuxensaker är i mitt liv... hmm?

Och ja. Jag är fattig. På riktigt.




*.. okej, kanske inte mest. Men näst mest iallafall... eller tredje mest... eller iallafall topp-15- mest..

4 kommentarer:

Anonym sa...

I min sökhistorik står det visst "vem är fröken j?", eller nåt. Resultatet av en stentrist kväll som resulterade i deltidshobbyn att försöka luska ut bloggares riktiga identiteter...kul i ca 7 min, gick inget vidare.

Fick du mycket napp på lindsay lohab förresten?

Krummel sa...

Ibland undrar jag om inte du är jag.
Känner igen mig i allt du skriver och det skulle lika gärna varit jag...
Skumt värre!

Anonym sa...

"CutePDF" är bättre än PDF995 (i min usla mening, åtminstone). Och så är det ingen nagware utan genuin Open Source (oss fattiglappar emellan(nej, det är väl inte därför egentligen jag gärna drar en lans för open source)).

Anonym sa...

yep, cutePDF är definitivt bättre.