2005-11-02

Hjärtattack-light

Det händer att jag får mail.
Att få mail är alltid en trevlig upplevelse. Alltid. Alltid...
... eller ja.
Oftast.
Undantag finn ju.
Framförallt så blir det.... ,tja.. jag ska inte säga otrevligt men definitivt mindre käckt, skojfriskt och lustigt, ibland.

Ett sådant tillfälle är när mannen i fråga (som säkert är en underbar människa i alla avseenden) har samma för- och efternamn som ens ex.
Det enda ex:et som spelar någon roll dessutom.

Jag menar. Okej att det är ett vanligt namn.
Men hur stor är chansen/risken/möjligheten egentligen?

Jag är nog ett steg närmare en förvånad kaskelottval.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fröken J, dags att välja partners med ovanligare namn? Eftersom du har så stora skaror som jagar dig, så får du väl sortera dem alfabetiskt och sedan välja det konstigaste namnet, så slipper du det här problemet när du du´mpat honom! ;-)

oscar sa...

Med Evin skulle du inte ha det problemet, vill du ha hans nummer?

Anonym sa...

men killar med samma namn är bra då man eliminerar risken att säga fel.. det kan skapa riktigt jobbiga situationer annars.

Anonym sa...

Hahaaa!! Om du är kaskelottvalen så kan jag vara en vas petunior?
//JH

Anonym sa...

Det där med petuniorna var min replik ju! =P