2005-11-12

Hårda bud

Jag är ledsen.
Men Westlife måste dö.
Så är det.

6 kommentarer:

StringBeanJean sa...

so what else is new?

Niklas sa...

Jag får nog hålla med Sandra.
Lever de verkligen fortfarande?

Generic Nerd sa...

Westlife har legat på min dödslista sedan de våldförde sig på Prince - I could never take the place of your man.

Hmmpf skriva om texten sådär... äckligt!

Sidenapan sa...

Jag hör westlife på radion varje dag på jobbet. Minst tre gånger om dagen spelas deras nyaste låt. Jag håller med. Dom måste bort. Nu.

Anonym sa...

Men jag har beställt deras senaste skiva ju.
RS
http://chadie.typepad.com/chadie/

vandrarvild sa...

Jag instämmer; de måste avlivas en gång för alla. Och när det kommer fler grupper med samma stil måste de bojkottas och hjärntvättas med rock och hårdrock och 'tuffifieras'.