2005-11-06

Mini - me

Jag älskar mina* ungar. Verkligen.
De bästa** människorna jag vet.

Men vem kom på konceptet... ?

Alltså.
Att göra något så litet, så studsigt och så högljutt... kanske inte var den mest genomtänkta idén. Men fine.
Jag dömer inte.

Men var det absolut nödvändigt att göra de små, studsiga, högljudda och morgonpigga?


* Läs ordet "mina" med en nypa salt... eller näve... eller en hink....
Rent tekniskt är de inte mina alls utan mer ett par rental-kids jag hyr in i bland för att dämpa det tickande ljudet av min biologiska timedevicewhichshallnotbenamed.

** och mest förfärliga..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att barn är som en del vattenlevande djur, de måste röra på sig för att få i sig syre och utan syre dör de. Så de måste upp tidigt och andas igen.

Dessutom har jag upptäckt att barn följer allmänna gaslagen. (Har du glömt den, så kolal länken http://www.materialkemi.lth.se/kemigen/gaslagar.pdf)

Anonym sa...

Jadu, jag tror nog att det är du som är morgontrött... inte tvärtom fröken! Här studsar nån upp med en duns mellan 06-07 och sen är det full rulle hela dan! Bara å hänga me!

oscar sa...

Du får ha överseende, de är inte så gamla än, de förstår inte bättre. Eller så jävlas dom bara, kan ju vara lite av varje förstås.

Karolina Lassbo sa...

En fråga: Har du möjligtvis koll på vilka dejtingsajter det finns förutom Match.com, Spraydate och Passagen dating?

Anonym sa...

Karolina! Meetic, singelty.se och www.motesplatsen.se är andra alternativ... måste jag välja blir det mötesplatsen! Kram!

Anonym sa...

Har alltid undrat själv... WHY???