2005-09-10

För er som undrar...

Ursäkta allt PMS-tjat...
Och pre-ursäkta för nu kommer lite till:

Sådär en vecka innan mens, och innan themoodsvängarfromhelvetet börjar, blir jag fruktansvärt fumlig.
Jag missbedömer avstånd och greppstyrka, reflexerna är bedrövliga och musklerna i min tunga gör lite som de vill.

Så här är några axplock ifrån min vecka:
  • Spillde som sagt ut en kopp med varmt innehåll över två män.
  • Tappade ner tre ( 3 ) olika saker i min urringning.
    En av sakerna - en bit bröd - hittade jag först en halvtimme senare, liggandes fullt synlig på min bröstkorg/mina bröst. *
  • Jag har varit välartikulerad som dendärhårigastorasakenistarwars ungefär. Och på frågor som:
    - Ska du med och ta en kopp kaffe?
    Har jag svarat:
    - Gnnnnnöööörrrgghhhhhaaaaäääääärrrr.
    Vilket översatt innebär
    - Ja gärna. Ska vi ta caféet runt hörnet?




*Sa jag att jag umgåtts uteslutande med män denna veckan?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Som Man är jag helt fascinerad av skillnaden mellan Er Kvinnor innan och under PMS:en. Men det är väl meningen att vi inte ska veta allt? ;o)

Anonym sa...

Dessvärre finns det ingen tröst i att umgås med en överdriven mängd arbetskolleger av det kvinnliga könet heller. Speciellt inte ifall de har uppnått den hedervärda åldern där man inte längre drabbas av PMS.
PMS:en har tyvärr bytts ut mot något som Gud glömde ge en förkortning. Deras åkomma tycks dyka upp ett par gånger/dag i samband med värmesvallningarna. Även om de kanske inte surfar porr särskilt ofta har de sällan något till övers för ungt lammkött som PMS:ar.

PGW sa...

Gubbarna som fick nåt varmt över sig förtjänade det säkert ändå så ;-)

Jasmin sa...

Magnus: Tja.. jag har ju inte direkt stenkoll heller.. känner mig mest radarstyrd.

anonymous: Nej, det kan jag tro. Mina sympatier..
Och: Go lammkött!

Pale green woman: *suck* Gubbarna var runt 30 och såg ut ungefär som Johnny och Mattias från Roomservice.. *fäller en stilla tår*

Yrvaken sa...

Precis läst igenom din kreation från början till slut! UNDERBART underhållande och tankeväckande!! Gogogo!!!

Kaptenen sa...

Chewbacca heter det stora håriga monstret...

maruschka sa...

...ja, livet är inte lätt...men det måste vara ganska underhållande tillsammans med dig...är säker på att mina dagar skulle vara roligare om jag hade dig till arbetskamrat...*kram*

Anonym sa...

Åh, herregud! Jag skrattade så jag grät när jag smygläste din blogg på jobbet! Snyggt jobbat, tjejen!

Anonym sa...

Jättenattljusolja - jag lovar! Fast det kanske är dumt att dela med sig av tipset för du är rolig när du har PMS