2005-09-29

Note to self

Inte försöka fixa mp3-spelaren med post-it-lappar och våld. Inte.

fan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

När man lagar saker ska man använda Gaffa (silvertejp), inget annat, punkt.

Anonym sa...

Mitt råd: Superlim! Limmar allt, fixar allt! Tack för kommentaren. Liten men naggande god! Kram!

PGW sa...

Ulf har så rätt. Gaffa kan man laga nästan vad som helst med.

Jasmin sa...

Ulf, pgw: men har man inte det hemma så är postitlappar det näst-bästa..

tonårsmorsa: Tack tillbaka! Och superlim... hmm. det är liksom så... oåterkalleligt..

sniff: Lustigt att du skulle säga det. Spikar och hammare var mitt nästa weapon of choice...

Anonym sa...

Hmmm… Nu börjar jag undra – var lade jag ifrån mig min usb-pinne som jag limmade ihop igår? Med just det oåterkalleliga superlimmet. Undrar om katterna ätit upp den? Det var nog nå'n av dem som gnagt på den så att den spruckit och behövde limmas.

Ah, där ligger den ju!.

(Ähum…)

Den sitter fast.

Jasmin sa...

O: ... tur man är så smart att man e-bay:ar saker billigt ifrån Japan då... *morrar*

skrubben: precis. Livsfarligt.