2005-09-21

om en blogg..

Jag har hållit mig ifrån att kommentera andra bloggar mer än några tips här och där...

men. nu. har. sista. bägaren. satt. en. droppe. potatis.
... säger jag bara...

Det finns en viss blogg. Och jag nämner inga namn. Men denna blogg ligger ALLTID i topp på tjejblog (vilket är den listan jag kikar på mest... för den är så fin... och rosa... och tjejerna där håller sjukt hög kvalitet... i regel.).
Märkligt nog, uppdateras bloggen rätt så sällan.
Jag har givetvis gjort precis vad damen i fråga vill, nämligen klickat mig in på bloggen ifrån listan. Ingen av de fler-än-vad-jag-borde gångerna jag gjort det, har det funnits ett nytt inlägg där.

INTE PINGA FÖR REKLAM, kvinna!

Fast egentligen så tror jag inte att det är en person bakom, för hela bloggen luktar kommersialism.... eller iallafall uppköpt.
Det skulle även förklara den kommentar som bla dykt upp på yours truly's sida, som tipsade om bloggen. Misstänkt spam-likt.

Men fine. Jag dömer inte. Hon köper säkert väldigt mycket fancy Burberry-kläder och är säkert en jätte-desirable bundis med en massa kändisar.
Men stop the pinging... please...

Så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Händer detta fortfarande? Vilken blogg gäller det. Mejla oss gärna så vi får veta, vi hinner tyvärr inte kolla ALLA bloggar