2005-09-27

mer drama

Det hade bara blivit en tår, om det inte var så att när jag kom till jobbet igår, så kom Farbror Säkerhetsansvarig och informerade mig om att jag låg bakom en incident som orsakat företaget både problem och pengar.*
Jamensedärja... det är ju vad varje flicka i början av sin karriär behöver.
Strålande.
Fuck.

Snurre, vännen..... anställer du?
- och låt mig i såfall tillägga: Vad snygg du är idag! Har du tränat? Oh, vad gott du luktar!


*meningsbyggnadsrevolutionärer all over the world, unite!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stopp! Och belägg. För det första: den som inget gör, är den som inte gör fel.

För det andra: Se det första.

Jag tycker om dig.

/ Kei

Anonym sa...

Halå där! Glöm inte att även dålig PR, är PR! Nu har du gjort dig ett namn och sett till att ledningen vet vem du är, nu kommer de se allt bra som du gör.

Anonym sa...

Jag tycker förresten att du ska sluta jobba och blogga mer. :-P

Jasmin sa...

rätt ord på rätt plats: du är då en pärla.

ulf: hmmm... jag ser hål i din teori. ;-)

Sandra: helt säkert inte.

ulf2: det tycker jag med. Försörjer du mig?

Snurre: ... jag är dessutom jättebra på att le och se vänlig ut.

Anonym sa...

Jag ska omedelbart smöra lite för chefen och se om jag kan boosta min lön lite, funkar det så kan du säga upp dig och börja skriva...