2005-09-05

+ - noll? #2

...
+ Utomhusfrukost på en brygga

+ Vi matade svanar vid frukosten.
.... alltså. Vi matade svanar... hallå?

+ Han frågade vad jag trodde om oss.
Oss. Som i mig och honom. Som i framtid. Som i potentiellt förhållande.

+ Han sa att han gillade mig också.
Alltså. Jag var ju tvungen att säga som det var på ovanstående fråga.

+ Han tog min hand när vi gick på stan.


+ Kattfan gillade mig.
Så mycket enklare det kommer bli att låta honom (katten) känna på vinddraget utanför balkongen då......... *

+ Vi skrattade.

+ Han kommer ihåg när min födelsedag är.


- Spindelanstormning. Har aldrig sett så många på ett och samma ställe.
Attackterapi för en arachnofobiker.

+ Han tog bort alla spindlar jag såg.

+ Vattenkrig i solen.


- 48 mil av fucking avstånd.



* Skojjar bara. Alltså verkligen. Jag skojjar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj, det låter riktigt lovande det här...vilket åxå märks på de "censurerade" blogg-inläggen :)

Jasmin sa...

Censurerade? ah.. jag förstår inte vad du pratar om.. hm...

Anna sa...

uuh - det låter lovande. Men 48 mil är lååångt. Du måste lura honom att komma närmare dig (både fysiskt och geografiskt =)

Anonym sa...

Vad kul!
Låter riktigt bra... Förutom den där biten om det uteblivna sexet då... Men det kommer väl... :)
När ska ni ses nästa gång?

maruschka sa...

När det gäller katten: ELLER HUR?...Skojar?...tror jag inte på...*skrattar*

Anonym sa...

Låter ju kanon... var hittar man sådana män!... Underbart. På fredag ska jag själv ha en dejt eller sk nygammal dejt, och det i grannbyn.

Jasmin sa...

sniff: Han är en stilig och något att hålla i när det blåser. Jag skickar över honom. Snälla säg att du har hetero-tjej-katter eller gay-kill-katter?

anna: Jag tror att den fysiska biten nog kanske löser sig... I have a hunch.

jemma: jag vet inte.. Det beror på lite olika grejer. Kanske i helgen...?

maruschka: ehum... jag svarar: pass.

chrissan: en av få lyckoträffar på nätet, det där.