2005-09-01

The PGW assignment

Pale Green Woman har gjort den strålande insatsen och ta fram ett litet test med mindre vanliga frågor.

1. Vad är det konstigaste du har i handväskan (ryggsäcken, jackfickorna ...)?

Jag har en dålig vana av att alltid släpa med mig räkningar överallt. Och de har befunnit sig i handväska, jackficka och jobbväska. Mitt försök till ordnad ekonomi det där.

2. Vad är det konstigaste du har i kylskåpet (jag har något minne av grönsåpa någonstans)? Vad gör det i ditt kylskåp?

Jag hade inte så mycket konstigt. Faktistk hade jag inte så mycket alls. Men jag får nog köra på batterier. Men visst ska man ha dem i kylskåp? Det sa alltid mamma....

3. Vad är den konstiga raggningsrepliken du har fått? (leder jag med "vad har du för skoter då?", månntro?)

Konstigaste. Tja... jag har inte fått så där hemskt många renodlade repliker. Men det får nog bli killen som ville diskutera mina sminkprodukter då.

4. Vad är det märkligaste du har i din bil?

Min bil brukar innehålla en mängd strumpor av någon anledning. Minst 4, vid vilket givet tillfälle som helst.

5. Vad är den konstigaste souvenir du har och varför gör du dig inte av med den?

Jag har en nyfunnen tendens att samla på får. Så nu har jag tre får från olika ställen. Men varför skulle jag göra mig av med dem, så fina som de är? .. and you can't make me...

3 kommentarer:

maruschka sa...

Mmmmm...tycker om underliga undersökningar, man lär sig så mycket anorlunda sker om människor då istället för:"Vad heter du i mellannamn?, "Har du husdjur?....
Mycket kuligare med lustigheter, eller hur?...

Jasmin sa...

Maruschka: Helt rätt. Ett hipp hipp hurra till den gröna, bleka och innovativa.

PGW sa...

Den blekgröna rodnar klädsamt :-)