2005-09-23

Helgen som varit, i förväg.

På allmän, om än ifrån en väldigt liten allmänhet, begäran så kommer här highlights ifrån helgen.... som kommer alltså:

Fredag:

  1. Anländer i Stockholm under den tidiga kvällen.
  2. Springer i slow motion längs perrongen med utsträckta armar.
  3. Möts upp av en slow-motion-springande P5 .
  4. pussar, kramar osv.
  5. Ljuv musik låter, ett rosa skimmer stiger, tanter lägger huvudet på sned och suckar lyckligt, världsfred inträffar och ett botemedel mot pms uppfinns... ja.. och cancer också, kanske

Lördag:

  1. Lycka.

alternativt:

  1. Ingen lycka.
  2. Fröken J tar katten som gisslan.
  3. "Jag kräver komplimanger och uttalad kärlek.... och en flyktbil.... annars kommer kissemissen få smaka på duschen. Och tro inte att jag inte menar det."

Söndag:

  1. P5 erbjuder sig att bjuda mig på en ny höstgarderob (inkl. smycken och skor)
  2. Jag kompenserar med att servera honom martinis iklädd ett förkläde och högklackade skor och bara säga: Ja, älskling. Genast, älskling. Och javisst älskling, klart vi kan äta middag framför fotbollsmatchen på tv. (Givetvis har jag lagat tre rätters åt honom också..)
  3. Blixten slår ner två gånger.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha.. med tanke på vädret och alla orkanrester är det kanske troligaste att blixten slår ner två gånger men ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Vilken ära att få en egen bloggpost!

Jag börjar plötsligt inse att din blogg på måndag kan komma att bli den absolut bittraste bloggen någonsin!

Jag hoppas dock att du får en trevlig helg, även om tanterna inte får nackspärr och du fortsätter vara ett mensmonster.

Jag ser fram emot jämförelsen av helgen mot förväntningarna.

Själv är jag nöjd om tjejens plan landar i tid och vi har lite hederlig svenssonsex innan det är dags att sova.

(Hm, inte egentligen, men det är nog ingen risk!)

Andromeda sa...

Vi ses i Sthlm! Jag ska hålla utkik efter nån som svajar runt med postorgasmiska skälvningar...

...alternativt nån som skrikande springer med en dyblöt katt och försöker undkomma en knivförsedd man. men jag hoppas inte det.

Anonym sa...

Det slog mig just att P5 är den första singel-killen med katt jag hört talas om.
Katt är ju singel-tjejens signum =)

Yrvaken sa...

Av någon helt outgrundliga anledning så börjar saker klarna i varför karln inte kan leva upp till dina förväntningar eller har utvecklat prestationsångest! =D

Skämt åsido, hoppas du får en trevlig helg!

Anonym sa...

Och så levde de lyckliga i alla sina dar. Amen =)

Lyckliga Grodan sa...

självklart blir det så.. klarsynt och redig framställning av en helt normal weekend med distanskärlek...
vilket alternativ det än blir ...

ha så kul iallafall

enjoy

Anonym sa...

Vad som än händer, ta inte katten som gisslan! Inte för kattens skull, utan för din. Tänk på att du är allergisk! :)

Anonym sa...

Ha en trevlig helg. Jag ser fram emot en uppdaterad version av din lista, en version 2.0 där du bockar av allt som hänt.

Kaptenen sa...

Singelkille med katt... Det luktar g..

PGW sa...

Jaha nu sitter jag en hel helg IGEN och är nervös för din skull!

:-)