2005-09-06

statusrapport för nytillkomna läsare

Hej.
Fröken J heter jag.
Givetvis heter jag inte det egentligen.
Man skulle behöva vara bra lost om man faktiskt använde sig av en sån benämning.
Nej... jag använder ett täcknamn för att jag är för ynkryggig för att stå för det jag skriver här och fortfarande se folk i ögonen.
Men glöm inte: Jag må vara feg. Men jag är fasen charmig.

Anyway.
Ni tunar in lagom för att bevittna mina analyser av min dejtning med någon som jag hittills har kallat för P5.
P5 är en de-personifierande förkortning på Prospekt med ordningsnummer 5.
Ja. Det har alltså varit 4 innan dess.
Av varierande kvalitet.

Nu är det alltså P5 som gäller.
Fin man på några och trettio, intelligent, djup, rolig, charmig, attraktiv, omtänksam, öppensinnig... you name it.
Osäkerhetsfaktorn är hög, men decreasing.
Och det känslomässiga commitmentet är growing.

så... där har du det.
en snabb resumé.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja och för oss som följt eskapaderna en tid märker vi en tydlig skillnad. Från "hurskajagtamigurdetta" till "kanviintefortsättaredannu" Det börjar likna kärlek, J ;-)

En svensk Bridget sa...

snart är ALLA i singelbloggosfären crazy in love. Roligt tycker jag! Heja oss, heja heja.

Anonym sa...

Jaja, pratar för er själva.