2005-09-22

Jäkla rip-off

Den här förbannade siten: http://www.jobpredictor.com/ är dagens nöje.
Den gör lite vetenskapliga beräkningar baserat på ens namn och avgör därigenom vilket yrke man borde att ha framöver.

Med mitt fulla namn (alla mellannamn inkluderade):
"Fröken Krysmynta Gardinia J", Your ideal job is a Topless Model"

Med mitt för- och efternamn:
"Fröken J, Your ideal job is a Prostitute"

Med mitt förnamn:
"Fröken, Your ideal job is a Pole Dancer"

Med mitt förnamn och P5:s efternamn:
"Fröken P5, Your ideal job is a Stripper"

det är nästan som om någon försöker säga mig något...

24 kommentarer:

Yrvaken sa...

Jag skulle tydligen göra mig bra som top-less modell jag också =)
Inte illa..sägs om ett karriärsbyte J?
Ska vi öppna en strippklubb?

Anonym sa...

Någon som behöver en Top Gun-pilot? Isf finns jag till ert förfogande!

Fan, det är ju en bra raggningsreplik...visst är det så att tjejer faller för piloter?

Jasmin sa...

yrvaken; hell yes. Mer lönsamt iallafall...

tobias: Javisst... särskilt vi strippor.

Anonym sa...

Haddock med sitt riktiga namn: Supermodell :)
Inklusive mellannamn: Trained Assasin??! Eeeh...

Ljuvliga Julia & fina Josefine sa...

Your ideal job is a Goal Scoring Superstar Hero (kanske kan jag slå mig ihop med den där amelie?)
med sambons efternamn A NUN, är det nån slags varning????

:-) tack för tipset

Jasmin sa...

Så man är ensam med att vara lösaktig alltså...

Anonym sa...

Ni tycker det är sorgligt att ni är lösaktiga, jag passar bäst som pingpongbollsinspektör, eller alkoholtestare. Det är som vanlgit mest synd om Ulf.

Men det är klart om jag testar alkoholen där ni jobbar som strippor, så kanske mitt yrke visar sig vara en välsingelse?

Anonym sa...

Förresten, jag har just legat inne och lekt försökskanin, legat och läst och känt mig väldigt ledig mitt i veckan, vilket gjorde att jag blev helt upprörd över att du inte berättat om helgen än. Jag inser nu att det är torsdag och att jag måste ge dig en chans att uppleva helgen innan jag klagar, men bara så du vet, jag har ögonen på dig!

Jasmin sa...

Ulf1:Om jag ska strippa så kommer du behöva all alkohol du kan komma över...

Ulf2: du är galen, karl.
Men bara för din skull ska jag sätta ihop ett inlägg redan nu.

Anonym sa...

Ja alltså...Your ideal job is a princess. What can I say? Varför klaga. Jag kan börja idag.

Anonym sa...

S-tan var rolig den där sidan är!! Har suttit här å småfnittrat nu tillsammans med mina kompisar i en datorsal på skolan...haha, tack för tipset!

PGW sa...

"Your ideal job is a Litter Warden"

Uuuääää!!!

maruschka sa...

Alltså, hur kul var det här då: "XXXXXXXX, Your ideal job is a the job you have now."

Och jag som längtar hem!

Anonym sa...

" ..., Your ideal job is a Unemployable layabout."

Fullträff.

Spooky.

Jessica sa...

För- och efternamn: Your ideal job is a Human Shield.

Mitt förnamn och mitt raggs efternamn: Your ideal job is a Human Shield.

Ville sidan säga mig något? (;

Anonym sa...

Cissi glider in å avlägger visit som S-U-P-E-R-M-O-D-E-L-L =)

Det ni, go fuck urself Tyra!!!

Anonym sa...

"XXXXX XXXXXXX, Your ideal job is a Rear End of Panto Cow."

Tack för den.

jonas sa...

Mitt för- och efternamn: Street Sweeper.

Jag blev lite politisk och kollade vad vår landsfader Göran P. skulle bli. Shoplifter. Det här är vetenskap eller hur?

Anonym sa...

Clown.... tack för den televerket!

Anonym sa...

Jag fick nog det bästa jobbet
"Your ideal job is a Emperor of all the world"

Hehe

Anonym sa...

Det vart ju fel... Det var ju från mig (den förrak ommentaren alltså..)

Anonym sa...

LIte oroande dock: Goran Persson, Your ideal job is a God for everyone

Honey sa...

... Honey ... your ideal job is a alien investigator.

Min kollega tar nog i alla fall priset med J.. S... A... your ideal job is Satan...

Jasmin sa...

r: Jag vet inte vad just en Panto cow är för nåt.. men något för Mamma Mu kanske?

Snurre: I feel a samarbete coming on...