2005-09-27

Tecken ?

"Åh, Fröken J. Jag måste presentera dig för MBPSJGAM*. "

Han tar min hand, och om jag släpper hans, så tar han den igen.

"Hur många barn vill du ha? Hur vill du gifta dig? Vill du helst ha en son eller en dotter? Gillar du katter eller hundar (duuuh)?"

Alla hans vänner och hans föräldrar känner till mig.
När de ringer säger han: "Jag sitter här med Fröken J."
Och då säger de; "Jaha. Vad roligt. Hälsa!"

Han blir så orolig när jag inte är på topp.
När jag vill säga nåt viktigt så vrider han sig riktigt av oro för att det ska vara någonting dåligt. Och blir jätteglad om jag säger nåt positivt...

Han värderar min åsikt högt. Och det. Är sällsynt.

...

...nej... jag hör det själv...
He's not that into me.



*Min Bästa Polare Som Jag Gör Allt Med

4 kommentarer:

maruschka sa...

And you´re not that into him...anymore...

Anonym sa...

Jag antar att du är ironisk? Klart förvirrande kille som säger si men gör så. Hoppas du hittar en P# som säger/gör si si.

Anonym sa...

Jotack, been there.
Uppvakta mig när jag låg på sjukhus: check
Komma med blommor (inte för att jag var sjuk, utan bara för att): check
Vara ett begrepp hos hans familj och vänner: check
Höra av sig typ varannan dag: check
Träffa mina kompisar: check

Överraskad för att jag TILL SLUT hade känslor för honom (och reagera genom att lilla gumma-mig och sluta höra av sig): check

Bitter så här i efterhand: check

Kaptenen sa...

Låter lite sajko. Men det är ju bara jag...