2005-10-10

ahahahahahahahaaaa

Ur en spraydate-presentation alldeles för nära dig:

----------------------------------------
Dom tjejer som har lärt känna mig tycker att jag är "den perfekta pojkvännen", men jag har tyvärr inte än tyckt att nån av dom är "den perfekta flickvännen". Hur skall Jag få "den perfekta flickvännen" att börja lära känna mig?


Det här gör mig varm (i urval):
- Uppskatting

Det här gör mig kall (i urval):
- Barn

letar efter: Lite skoj

Ålder: nåt år under 30
----------------------------------------

Ursäkta...
Men ska vi ta och analysera lite, shall we?

  1. "Dom tjejer som har lärt känna mig tycker att jag är "den perfekta pojkvännen" ".

    HAHAHAHAHAHAHAHA
    .... oj förlåt. Sa jag det högt?
    Nejmenvissthörru.. det tvivlar jag inte en sekund på. Varför inte? Klart de gjort. Varenda en. No doubt. Du verkar ju vara en riktig pärla...
  2. " men jag har tyvärr inte än tyckt att nån av dom är "den perfekta flickvännen" "

    För nån sån lär du ju hitta.
    Hej och välkommen till ett evigt singelliv, ass-whipe.
  3. "Det här gör mig varm (i urval): - Uppskatting "

    Notera stor bokstav på ordet jag i sista meningen, första stycket.
    Om inte varningssignalerna kickat igång innan, så.
  4. "Det här gör mig kall (i urval): - Barn"

    Hur man vinner över en kvinna: Steg 1.
    Samt även:
    Hur man säkrar sin plats i helvetet.
  5. "letar efter: Lite skoj"

    Jomenvarförinte. Hittills låg du ju nämligen på plus. Verkligen.
  6. " Hur skall Jag få "den perfekta flickvännen" att börja lära känna mig? "

    Här är some pointers for ya:
    - Byt personlighet.
    - Skaffa en själ.
    - Väx upp.
    - Skaffa ett uns självinsikt.
    - Inte. Hata. Barn. Inte. Inte. Inte. Inte. Inte.
    ...
    - Se till att ingen av "dom tjejer som lärt känna dig" har vänner som bloggar

12 kommentarer:

Urologen sa...

Finns det någon vettig, eller ens semivettig person på det där stället? Jag tycker det mesta du släpar ut i ljuset åt oss är så illa att man häpnar på riktigt.

Anonym sa...

ibland är det nog bättre att somna
och inte läsa allt.

Anonym sa...

Jag är helt övertygad om att det finns kvinnor som inte gillar barn. Det är ok att inte gilla barn. Don´t belive the hype!

Anonym sa...

Jens;
jaa det finns säkert kvinnor som inte gillar barn... men för nån som kallar sig den perfekte pojkvännen...nej knappast..dessutom kanske man inte behöver sätta upp det under rubriken "gör mig kall" ...ähh lite korkat.

Fröken J; har inget bokförlag kontaktat dig än ? Förslag på bok om SD-presentationer med dina vidhängande kommentarer. Roligast just nu !!!

Kaptenen sa...

Sicken klippa: Tänk att ha den bristen på självinsikt. Så bra allt skulle vara. "Jag är perfekt, alla andra luktar svett."

Urologen sa...

Förresten är det där med barn inte en fråga om val utan en fråga om biologi. Får man barn är man så jävla tvungen att gilla dom, eller DYRKA dom rättare sagt. Vad man än tror om den saken tre dagar innan förlossningen...

Skaffa egna får ni se. Jag kan helt ärligt säga att om dom hade tagit min son ifrån mig samma dag som han kom ut, hade jag inte reflekterat i fem minuter över det. Om en liten unge så mycket som pillar på honom NU, är jag fan där med knivar och handgranater.

Anonym sa...

Jag har följt dina SD-upplevelser, och ibland undrar jag om du hittar på. Sen drar jag mig till minnes mina egna erfarenheter av det manliga släktet, och inser att det här faktiskt är sant.
Så tragiskt att det nästan är vackert!

anna sa...

*asg* självinsikt....självinsikt, har folk inte det?

Jasmin sa...

Sandra: Jag tyckte mig se att några unga, förvirrade själar irrat sig dit..

max: I rättvisans namn.. De normala har ju inte så stort komisk slagkraft som de här grabbarna..

tk: häll jäss..

jens: haha... oj. Du skämtade inte? Nå. personligen betraktar jag inte personer som tycker illa om (notera skillnaden mot att inte vilja ha barn) barn som lämpliga kandidater för förhållande... that's just me.

ap: Undrar om det vore lagligt ens.. :)

kapten Napalm: Visst är det fascinerande.

O: visst är det så. Normala killar får lite av gudastatus där..:-)

max: Jag tror dig. Fast det där med ta-ifrån-vid-förlossning fungerar helt säkert inte på kvinnor..

anna #1: Man kunde ju hoppas att jag hittar på...

anna #2: I varierande utsträckning... it seems.

niklas: Tja.. Det tål att tänkas på. En god riktlinje är väl iallafall att förmedla något positivt och inte en hata-barn-typ-av-mentalitet.

vandrarvild sa...

WOOOW, vilken grabb, honom vill jag ha. Och ironi är fortfarande det roligaste att ta till bland idioter!

Belle sa...

Jag hade tur. Det första mailet jag fick på SD var från han som blev Han (nej jag tar definitivt inte första bästa, det var bara en helt otrolig slump). Så sen gjorde det inte så mycket att resten av SD var en kroppsfixerad creep show med tvättbrädor och stora kukar och trekanter och gud vet vad.

Men nu efter tre år är det slut med Han.

Ska jag logga in på SD igen? Vågar jag? Vill jag?

Anonym sa...

Haha.. jag var också medlem i Spray förut, blev bla erbjuden en trekant med "ett seriöst par från Norrbotten" ärligt talat!! Är de så avancerade i Norbotten?????? Inte jag i allafall.