2005-10-18

mer story..

Detta skrev jag om B.
Ett par dagar efter föregående inlägg.

-----------

När jag är avgjort intresserad blir jag en jäkla fjant.
Snäppet under dregglande fullblodstok.
Jag behöver alltså inte ens bli kär för att bli sån.
Finurlig egenskap, eller hur?
och förbannat användbar.

Nu vacklar jag mellan ett avgjort intresse och att strunta i samma.
I praktiken innebär det att jag vacklar mellan:
  1. att inte vilja annat än att maila honom tusen gånger, snoka fram telefonnumret som jag (go figure) inte har än och stalka honom tills han knäböjer framför mig* och bönar och ber att jag ska sluta.
  2. att överväga att ställa in dejten för det inte spelar någon större roll ändå. Eller så gå för att stilla nyfikenheten.

Jag är lite av ett freak.
Men charmig är jag...


* oh. trevlig bild. Jag stannar upp här en stund. Läs vidare ni så länge. Jag kommer ikapp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju redan bockat av första bokstaven i alfabetet. Har du verkligen råd att bocka av andra också, utan att ens pröva honom först? ;)