2005-10-02

nattligt

Precis kommit hem ifrån en utekväll...

Nejmen... bli inte chockade nu.
Det händer faktiskt att jag går ut och erfar lite nöjesliv då och då.

Följande står att konstatera:
  • SoHo tokrockar.
  • Avenyns kvällsliv är bedrövligt.
  • Fulla människor är en aning äckliga och ordentligt konstiga.
  • Majoriteten av alla 18:åriga pojkar på stan vid 1-tiden på natten skulle må bra av en omgång ass whopping.
  • Den dagen jag hittar en kille på krogen så kommer jag... öh... så kommer jag... förgylla honom och sätta honom på spiselhällen..
  • Smala jeans och bruna stövlar har korsats och skapat nån typ av mutation som sakta men säkert håller på ta över smalbenen på unga kvinnor staden över. Räddningsaktion?
  • Det är jättesvårt att skriva mail med lite substans i så här sent/tidigt
  • Det är förmodligen jättedumt att skriva mail med substans i så här sent/tidigt.
  • Jättejättedumt att skriva mail med substans i till en nyfunnen SD-bekantskap som faktiskt kan tänkas ha lite potential.
    För om jag tycker det är svårt och pilligt att få till den där lite lagom intresserade attityden i normalform, så lär det säkert fungera fint nu.

3 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

"Den dagen jag hittar en kille på krogen så kommer jag... öh... så kommer jag... förgylla honom"....gift dig med honom ist det gjorde jag.. funkar bra..

PGW sa...

Jag oroar mig också för de där jeansen och de bruna stövlarna! Vad göra?

Jasmin sa...

lyckliga grodan: tja.. om jag nu måste så.. :-)

o: glad som i: Oj, vad roligt med ett mail .
eller
glad som i:
hahaha.. hon är inte klok nånstanns..

pgw: Om vi startar en allians emot jeans i bruna stövlar kanske..?