2005-10-18

storyn fortsätter..

Fröken blir uttråkad snabbt..
Så nu orkar hon inte skriva till en snitsig och finurlig tvist på storyn.
Istället fortsätter jag med att posta* det inlägg jag skrev efter att jag träffat A.

Kort och brist på spänningsförhöjande ingredienser.. men, men...

eftersom jag har en lite halvtrist dag idag... så är det så det får bli..



en av två dejter** var igår.
Jättetrevligt. Han var så rar och snäll. Vi hade saker att prata om hela tiden. vi skrattade lite. Vi gillade varandra..
Men va fan! Inte ett enda pirr i magen...
Kom igen nurå...
Men nej.
Det känns som om det inte var en eventuell pojkvän jag träffade utan en vän.
Och känns det så redan... ja. Då kan jag ju inte gå på några fler dejter... eller hur.. ?

Så nu måste jag breaka the nyheter för honom...

Ska nog göra det så snabbt som möjligt.


* Herregud.. Där stavade jag nästan posta som påsta ... huuh...
**eller ickedejter som jag starkt och bestämt hävdade för de båda.

1 kommentar:

Jasmin sa...

Really? Do you think my blog is that great!? I am so very flattered...
Let me return the favour and allow you to include a link in your comments so your website will have improved statistics with the search engines!
It's the least I can do for you...
I mean.. You did add a bookmark to me. There's a compliment, if I ever saw one.

(.. and I will visit you site, this very instant. Because I would just love to earn me some big money, easily. )