2005-10-20

dejtrapport 2 del 1

Startade märkligt.

Fick en stel och kantig kram..
Kanske var han nervös..?
Hursomhelst var det det som fångade mitt fokus..

Men 10 minuter in i dejten så släppte spänningarna en aning.
Då kom jag på det.

Han. Såg. Ut. Som. Mitt. Ex.


Alltså. Vi snackar lika på en helt ny nivå.
Japp.
De ler likadant.
De har samma minspel.
B hade iofs hår. Det hade inte exet*.
Näsa och mun. På pricken lika.
De är typ lika långa.
Har exakt samma kroppsbyggnad.
Och tror ni inte att de till och med har samma vikt..??!

Ja.... det förklarar ju varför jag tyckte han var så snygg...
och kände mig så bekväm med honom...


* eller jo... klart han hade... Bara lite snävare omfång...

3 kommentarer:

Anonym sa...

dejt med exet typ..?!

Anonym sa...

Är detta B vi pratar om?? Jag är helt utanför the loop känner jag...

Anonym sa...

hoppas fortsättning följer...det här är spännande! :)