2005-10-14

en bekännelse..

Kära blogg,


Jag är ledsen.

Jag har vilselett dig.

Det har hänt saker på grabbfronten och jag har egoistiskt nog undlåtit att berätta om det.

Och kan vi ha det så?
Nej.
För det är du och jag, bloggen.
Jag och du.
Förenade.
Ett.

Vi ska ingå partnerskap så snart det blir lagligt.

Idka otukt.

och avla en hel hög med barn som är av typsnitt Font, har ostyrigt hår och är vänstercentrerade.

...

och då måste vi vara öppna och ärliga mot varandra, bloggen...

Så nu ska jag i efterhand berätta hur landet ligger/låg/har legat fram tills idag... :

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsättningen!! Jag vill höra fortsättningen!!
*håller på att spricka av nyfikenhet*

Anonym sa...

Ja. Nu vill vi höra. Nu har vi banne mig väntat länge nog. Nu får det vara slut på dom här dumheterna att hålla undan saker för oss.

Anonym sa...

Oj vad jag fnissar åt din blogg. Briliiant.

Anonym sa...

*asg* Fan - det måste vara årets bästa blogginlägg! ;o)

Anonym sa...

Jag fattar inte heller var du får allt ifrån människa! Fucking brilliant!