2005-10-06

Saker som inte går hem..

Fick ett meddelande på SprayDate.
Det i sig är ingen sensation.
Och den som påstår att det skulle vara det är välkommen hit på en rejäl omgång smisk. Den otrevliga sorten.

Jag kanske kan förlåta bristen på personlighet i mailet.
Tvivlar iochförsig på att han ens läst min presentation.
Men. Han kanske har problem med att långvarig fokusering.
Och jag dömer inte.

Men sen inleder han med:
"Du verkar så fräsch."
Jag hatar den frasen.
Va fasen annars skulle jag vara? Skiten? Smutsig?
Men. Jag dömer inte.
Istället kollar jag upp honom.

Och på spraydate är det så att man kan lista fem saker som gör en varm och fem saker som gör en kall. Plusochminuslistor alltså.

Hans Minuslista ser ut som följer:

Det här gör mig kall:
1. Dålig hygien
2. Orakade kvinnor
3. Gamla foton på nätet.
4. Rasism
5. Lögner

Ja.. det gäller ju att ha sina prioriteringar klart för sig.
Hoppas hans nästa tjej är en goddamnjäkla mammut.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, han har även lämnat liknande meddelande till mig :) Snacka om kvart i 3-ragg. Ge mig en kvinna, VEM SOM HELST, nuuuuuu! Charmigt.

Anonym sa...

1. Dålig hygien
2. Orakade kvinnor
3. Gamla foton på nätet.
4. Rasism
5. Lögner

Bortsett från den lite snedvridna ordningen i listan, så är ju hela listan märklig.

Finns det egentligen någon som gillar "dålig hygien" och om man gillar det, så är det ju inte dåligt?
Orakade kvinnor, man blir ju nyfiken på hur rakat det ska vara, får huvudhåret vara kvar? Är det benen och armhålorna som ska rakas, eller ska hela härligheten vara slät som Leif Lokets panna? Det gäller att vara tydlig med sånt där, för tänk om man annars träffar en tjej som är helt perfekt, men inte är 100 % rakad, hur skulle det se ut?
Gamla foton på nätet, jag ska genast radera alla bilder jag har på nätet som är äldre än en vecka, foton har väl samma hållbarhet som mjölk?
Rasism är bra att inte gilla. Men i såna här sammanhang brukar det betyda "jag vill gärna ha sex med en från varje kontinent"
Lögner, vem fan gillar lögner?

Anonym sa...

Hate to break it but,

de flesta som hänger på Spray fortsätter att hänga på Spray av ett par enkla anledningar.

Personlighet, utseende och inställning bland annat.




Fast jag gillar din blog.

Anonym sa...

Det räckte med en snabb blick på ~O~'s inlägg för att inse att han har helt rätt!

Mycket imponerande!

Jasmin sa...

snurre: Vattentätt. Kan omöjligt gå fel.

Kristina: oj.. det känns som om... som om ... jag inte är den enda för honom.. *innerlig snyftning*

Ulf: Du ser. Inte mycket rim och reson där...

Niklas: Tja. Erotik toppade tydligen pluslistan... och terapi...
Men. Vi dömer inte.

nickel: Exakt. De döljer ju inte sina issues, direkt.

anonymous_ Tack, tack..

m: självklart spekulerar du bara... ;)

o: haha... du är nåt på spåren.

Maria sa...

Hahaha, kan man inte få höra hans gör-mig-varm-lista?

Kaptenen sa...

Papput söker mammut!

Anonym sa...

Jag har "rakade ben" på min "varm-lista" på SD och INGEN verkar förstå att det främst är mina vackra, muskulösa, cyklistben jag pratar om (och alla andras, inklusive mäns, i andra hand). Alla verkar direkt placera mig i samma fack som Hitler, Ted Bundy och Tengil.

Pisses me off. Jag som är så förbannat trevlig. Grrr.