2005-10-16

The Story #2

Så nu hade jag ett prospekt.



correction...


Jag hade två prospekt.


Finfina grabbar.



Finfina lokala grabbar.



Finfina lokala grabbar som uttryckt intresse för mig.




Finfina lokala grabbar som uttryckt intresse för mig och som känner varandra...


... hold on just a minute..
Känner varandra?
Känner varandra??

Nej.
Nej nej.
Nejnejnejnejnejnejnej...
Hur gick det där till?

Ja. Men så var det iallafall .. de kände alltså varandra.


Det var ju inte så jäkla* bra..


Dessutom lyckades de både luska ut varandras intresse av mig, relativt fort.



Och va faaan**..... så skulle det INTE gå till.






* När som helst nu ska jag sluta svära.

** äääääääääännnni säckånd nauo.



9 kommentarer:

Kaptenen sa...

Där får du allt skylla dig själv. Försöker man playa folk så går det som det går. Gör om gör rätt.

Anonym sa...

jobbigt..!!

Lyckliga Grodan sa...

hoppsan hejsan..

Anonym sa...

Hmmm...

Been there, done that, bought the T-shirt...

Om de är kompisar så kanske de på något sätt är av samma typ, en typ du bevisligen föll för. Är inte så roligt att vara på andra sidan heller och efter några år tycker man det var lite komiskt, men kanske inte då det inträffade...

Niklas sa...

Vad är oddsen för det? Oflyt, oflyt.

Ida Thunberg sa...

ojoj..
vad händer nu då??
och hur fick du reda på det?

Anonym sa...

Men om ni bara pratat på msn och inte dejtat irl ännu så är det väl inte så farligt.. eller har jag missat nåt här ?

solskensgrabben sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jasmin sa...

Napalm: Msn-konversationer, vännen.. det kan omöjligt räknas som playning...

tkm, ninna: jo.

niklas: Klart du menar på ett snällt sätt.. hur skulle jag annars kunnat tolka det.. ? :-)

lyckliga grodan: ja. tänka sig.

sandra: jorå..

anonymous: Nja.. det var lite stressigt där ett tag. Men visst är det lustigt.

niklas: jomenvisst.

ida: :)

ap: My point exactly

snurre: Men underhållande..

prinsessan: självklart. Kan omöjligt gå fel. ;-)